Muj názor

13. ledna 2011 v 0:03 |  Můj život v Tennessee (2)
Tak abych tady nehýřila jen pozitivama, tak vám napíšu i z druhého soudku:
(V průběhu psaní mi došlo, že žádná negativa nejsou.)

1. Gil a Hall tráví většinu volného času bez své au-pair. Kamkoliv jedou, tak jedou samy a občas ani neřeknou, že někam jedou, takže nevim kdy se vrátí a jestli bude nějaké jídlo.
Spíš mi to vadí kvůli tomu jídlu než že mě nevezmou na nějakej zápas... tam si radši zajdu s kamarády :)

2. To jestli bude nebo nebude jídlo bych ráda věděla z toho důvodu, že v této době bych se ráda najedla včas z vlastnoručně uvařenýho jídla, pokud nepřijedou! Když jsem si jednou vařila, když tu nebyli a oni přišli v průběhu mého vaření, tak se Gil z nějakého důvodu netvářil moc nadšeně. Ale přece nemůže čekat, že budu čekat třeba do 8 do večera jestli bude večeře a pak se z jejich chování dozvěděla, že nebude?!
Takže si vařim pouze pro sebe, což mi nevadí... většinou mi to vyzbyde i na druhý den a hlavně! je to výbornýýýýý.

3. Gil je hrozně puntičkář a chce mít všechno dokonalé, včetně svého syna. Takže nestačí že Hall chodí každej den (včetně soboty) na plavání, hraje šachy a na kytaru. Hall každej den běhá, dělá sklapovačky a kliky. Má naplánovanou snídani i večeři (oběd ne, protože ten má ve škole a to bohužel Gil neovlivní, teda asi). Mě je toho kluka hrozně líto... no a to znamená, že se mnou má bájo leháro a občas mu leccos prominu :) A on mě za to vždycky radostí obejme :)
Puntičkářský je stejně na úklid, ale naštěstí si to všechno dělá sám. Asi aby byl 100% spokojen :D
Moje uklízení tady je pouze zapnutí myčky a poté sklizení nádobí. A to ještě dělam jenom proto, že je blbý tu nic nedělat :D Pak si samozřejmě úklizim svuj pokoj a koupelnu, ale vzhledem k tomu, že si tam nedělam bordel, tak to s úklidem zase nepřehánim. Jednou týdně stačí.

4. Gil má všechno naplánovaný a pokud něco nevyjde tak, jak má, tak je z toho úplně špatnej. Večeříme v 7pm, Hall se chodí vysprchovat v 8pm, do postele v 8.30pm... když se někam jede, tak Gil řekne čas, kdy se opouští dům. Např. v 16.00 pojedeme na výlet... 30 minut do odjezdu, 15 minut do odjezdu, 10 minut do odjezdu, atd. ....

Jak to tak píšu, tak si vlastně nemam na co stěžovat :D Gilovo puntičkářství a plánovací povaha na mě nedolejhají... to, že mě nikam neberou mi nevadí. Jak už jsem řekla, radši někam zajdu s kamarády... občas s nima jdu na večeři a v létě mě s nima čeká dovolená na Floridě  Jediný co mi vadí je, že občas vypadnou (nevim kam) a tak nevim jestli si mam uvařit nebo ne... protože jak mě jednou přistihl při vaření, tak sem si úplně myslela, že dělam něco špatnýho. A to ještě neví, že až odjede Němka, že budu i péct dobrůtky (protože to já ráda) a pokud mu to bude vadit, tak holt si to vždycky odnesudo pokoje a co oči nevidí, srdce nebolí :)

Jinak na lokalitu už jsem si zvykla a řekla sem si, že není čas brečet nad rozlitým mlíkem a že to tady zase není tak strašný :) Jsem tady hlavně kvůli studiu a pak se uvidí, co dál. Teď jsem si řekla, že si můžu udělat výlety do Chicaga, Washingtonu D.C., Nashville, St. Lous, Atlanty, New Orleans, ... něco autem, něco letadlem.
Pokud se rozhodnu prodloužit, tak budu přemýšlet nad New Yorkem nebo Kalifornií.
Pokud neprodloužim, tak mam pořád 14ti denní dovolenou a měsíc cestování :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.